torstai 27. syyskuuta 2018

#meissäonvoimaa#roosanauha2018



Tasan kuukausi sitten 27.08. aamulla istuin junassa, menossa Helsinkiin, Roosa nauhan mainos kuvauksiin. 
Matkalla ajattelin äitiäni, jonka menetin syövälle 17 vuotiaana, ajattelin kolmea ystävääni, jotka ovat joutuneet taistelemaan rintasyöpää vastaan.

Se, että olin matkalla Helsinkiin, johtui siitä kun sattumalta huomasin Facebookissa Michael Monroen haasteen. Otin haasteen vastaan. 

Laitoin itsestäni musta/valko selfien saatteella #meissäonvoimaa.

Melkein 200:ta osanottajasta olin yksi valituista. En ollut uskoa silmiäni saatuani viestin ja kutsun tulla kuvauksiin. 

Tulin kesken päätähden kuvauksia. Suosikkini ihana Anna Puu pyöri siellä kameran edessä vaalean punaisessa housupuvussa ja Minna Parikan fuksian värisissä korkkareissa. 



Sillä hetkellä astui voimaan salassapito velvollisuus.

Minua vastassa oli joukko ihmisiä ja olin ihan pyörällä päästäni. Joukossa oli TV:stä tuttu kasvo, meikkaaja Piia Hiltunen. 
Stylisti Nina Nuorivaaran kanssa olin ollut s-postin välityksellä yhteyksissä, saadakseni vähän neuvoja tilannetta varten.



Ennen kuin tuli minun vuoroni olla kuvattavana, pääsin Annan kanssa samaan kuvaan. Kuva, jota en ole voinut paljastaa ennen kuin nyt. 

Anna on suunnitellut tämän vuoden Roosa nauhan. Upean onkin suunnitellut.




Minua jännitti kameran eteen joutuminen kun kaikki katsoivat. Mutta kun ohjaaja rupesi antamaan ohjeita, niin unohdin kaiken muun. 

Ihan hetken ajan olo oli kuin tähdellä. Kokemus oli aivan mahtava! Hyvän asian ansiosta sain ihanan kokemuksen. 

#meissäonvoimaa#sinä&minä#syöpäsäätiö


Kiitos Roosa nauha tiimi.





*******





2 kommenttia:

  1. Voi Maija, miten hieno kokemus sulla 🤗💗 ja hyvän asian puolesta 💕

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö, mieluusti teki päivän reissun Helsinkiin. Olen yhtä hienoa kokemusta rikkaampi <3

      Poista