keskiviikko 15. huhtikuuta 2015

Nainen on kuin viini, vanhetessaan vaan happanee …. eeei kun paranee ;)




Minulla on ollut onnea geeneissä. Minä ja veljeni näytämme kaikki nuorekkailta. Emmekä ole kauhean ryppyisiä - vielä.

Kunnes sitten yhtenä aamuna rupesin oikein katsomaan kasvojani. Ja APUA … olin havaitsevani hienon hienoja ryppyjä naama täynnä. Nyt täytyisi varmaan jotain tehdä !
En ole kyllä koskaan uskonut mihinkään ihmevoiteisiin, se on riittänyt, että laittaa jotain rasvaa ettei kasvojen iho kiristä.

Sattuipa sopivasti laivaristeily kohdalle ja ajattelin, että nyt ostan jotain "eliksiiriä" maksoi mitä maksoi.
Ja kyllä se maksoikin ! Loppukuu mennäänkin sitten vyötä kiristäen. Toivottavasti on sen arvoinen.

Ja kyllä se maksoikin !


 Joten aamuin illoin tippa tätä Shiseidonin geeliä puhtaaseen ihoon voiteiden alle. Katsotaan tehoaako.

Nykyään olen hoitanut kasvojani paremmin, kiitos ikääntymisen. Tyttäreltäni ole  ostanut hyviä Cólosen tuotteita silloin tällöin. Ja puhdistukseenkin olen panostanut.

Puhdisvesi ja -maito Biothermin

Ostin kokeeksi myös Ziajan päivä- ja yövoiteet. Uusi ja edullinen tuttavuus, hintalaatusuhde kohdallaan vuohenmaidosta valmistettu, näin minulle kerrottiin. Miellyttävä iholla.

Kyllä nyt luulis ihon olevan yhtä pehmeä kuin vauvan pylly  -  ainakin vähän aikaa ?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti