sunnuntai 16. elokuuta 2015

Oh my baby tunnetko sen ?



Meille soi laulu rakkauden, sä oot vain mun, mä oon vain sun ja sydän lyö bum bum bum.



Oh, on se vaan niin ihana toi Siltsu !

Voiko enää olla karismaattisempaa miestä. Mies, joka osaa ja uskaltaa näyttää tunteensa. Poikamainen ja itsensä likoon pistävä monipuolinen artisti. Somen ja TV:kin kautta välittyy Siltsun valtava karisma. Aina iloinen ja huumorintajuinen. Luonnonlapsi ! <3

Onneksi olkoon Jarille 50 v. päivänä. Mitä enemmän ikää tulee sitä suuremmaksi karisma kasvaa.

Olen nyt imennyt kaikki kuvat ja tekstit mitä somesta irtoaa Jarista ja juhlista. Täällä kotona katselen sydän pakahtuen ja kuola valuen kaikki pätkät TV:stä Jarin juhlista ja odotan, että tämä juhla näytetään pian televisiosta.

Onkohan mummeli nyt seonnut ihan täysin Siltsusta, mutta tässä on mies minun makuuni ! Voi, että olis ihana viettää päivä Siltsun kanssa, mutta se on vain utopiaa, nyyh !

Jos Siltsu olis ..., jos mummeli olis nuorempi ..., jos vaikka kohdattais  ja jos, jos, jos.
Ja jos, jos sanaa ei olis niin lehmätkin lentäis !

Eihän vaan kellekkään jäänyt nyt epäselväksi, että tässä on todellinen Jari Sillanpää - fani ?


Vielä kerran : sydämelliset onnittelut suurelle taiteilijalle ja suuri sydämiselle ihmiselle !


..........



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti