sunnuntai 30. elokuuta 2015

Siivouspäivä



Eilen oli valtakunnallinen "Siivouspäivä", siis kirpputori.
Olin tuttavani terassilla auttamassa ja oli muutama omakin kassi mukana. Miljöö oli mahtava !





Mutta niin vain kävi, että paikka ei ehkä ollut kuitenkaan paras mahdollinen. Ihmiset olivat enemmän puistoissa kuljeksimassa. Ja tämä kaunis terassi oli vähän syrjässä, ei ollut matkan varrella.
Muutama ihminen löysi tänne.

Ja mikä hassuinta, kaksi tuttua tuli tänne terassille. Minä kun olen asunut vasta vajaa kolme vuotta Turussa, ni tuntuu etten tunne paljon ketään. Mutta näin sitä vaan tuttuja tulee. 
Ensimmäinen oli kuntosalilla tutustumaani naishenkilöön ja niin oltiin kuin vanhat tutut.

Ja siitä päästäänkin toiseen ! Nuori nainen, tai ei ehkä niin nuori mutta minun kannaltani kyllä, sanoi minulle, että olit samassa firmassa töissä ja maalauskerhon vetäjänä. Ja hän sai oppinsa minulta.
Ilmankos hän oli jotenkin tutun näköinen mutta en muistanut että mistä.

Kyllä maailma on pieni !


*********

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti