sunnuntai 7. kesäkuuta 2015

No niin !

Tämä ei ole Verkkokaupan mainos ! ;)



Nyt olen uudistanut blogini ulkoasun ja olen aika tyytyväinen. Paljon olen oppinut siitä kun aloitin tämän postauksen. Viittaan ensimmäiseen tarinaani "Rautalankaa".
Mutta ei se ihan helppoa ole vieläkään. Koko päivä siihen on mennyt. Mutta sanoisin, että tämä ohjelma ei ole oikein looginen. Siis nyt puhutaan ulkoasusta, tai sitten ihan yksinkertaisesti olen niin vanha, etten tajua tätä.
 Olen tottunut visuaalisena suunnittelijana tekemään ja suunnittelemaan paljon itse, mutta tämä ohjelma ei salli tehdä niin kuin haluisin, enkä ole mikään tekniikan ihmelapsi, enää. Tai sitten en ole vielä hoksannut miten se jokin pitää tehdä. Tyttäreltäni sain vähän apuja. Kokeile, se on se juju !

Itse kirjoitukset sujuvat hyvin, paitsi kuvien laitto muuten kuin allekkain. Se kiristää välillä hermoa kun haluaisi kuvia vierekkäin eikä se onnistu. Mutta ehkä ajan kanssa sitten joskus.

Olen käynyt katselemassa muiden blogeja. On niin paljon hienoja ulkoasuja, että ihmettelen miten ne on oikein saatu aikaiseksi. Joku varmaan sanoisi, että se on helppoa kuin heinänteko !

Mutta seniorin pääkopalle se tekee hyvää. Ei pääse aivot, tai joku sen tapainen, rappeutumaan niin nopeasti. Ja pysyy mummi vielä jotenkuten tekniikan ihmeellisessä maailmassa mukana.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti