sunnuntai 14. kesäkuuta 2015

Sisustuksesta !


Olen jo pitkään suunnitellut uutta kesämattoa. Valkoinen kesämattoni alkaa olee jo - ei niin valkoinen, mutta onhan se jo 25 vuotta vanha.
Minulla on beige-väriset sohvat ja serkkuni tuumasi, että niihin sopisi ihan minkä väriset matot tahansa. Niinpä mieleeni tuli, että turkoosi. Minulla on jo pari turkoosin väristä tyynyä mitkä olen viime keväänä tehnyt.

Niinpä sitten mattoa metsästämään !

Etsin turkoosia mattoa netistä ja kaupoista mutta ei vaan löytynyt. Näin yhden ihanan maton netissä mutta se oli minun budjettiini ihan liian kallis ja materiaali taisi olla jotain vähän paksumpaa, siis puuvillamattoa haeskelin. Löytyi kyllä yksivärisiä nukkamattoja, mutta kun minulla oli selvä visio matosta ja mieluummin olen sitten ilman kuin jotain siihen suuntaan ja väliaikaisesti.
Sitten pitäisi vielä löytää uusi eteisen matto !

Ai, että miksikö ? No vanhan maton väri ei sovi turkoosin kanssa yhteen, eikä se ollut ainut syy. Ne vaan ovat sen verran paksut, että ovet hankasivat koko ajan mattoja. Ja nivelrikkoisena mattoja on vaikea käsitellä kun ovat niin paksuja ja painavia.

Ajattelin jo, etten sitä mattoa täksi kesäksi löydäkkään, turkoosi kun ei ole ihan niin tavallinen väri matoissa. Ja varsinkaan sellainen kuin minä haluan. Ihmiset näkee turkoosin niin monella eri tavalla. Olen aika kranttu, jos mulla on visio jostain niin ei sitä hevin mikään muuta.

Sitten huomasin, että Askossa on alennusmyynti. Heti nettiin katsomaan onko turkooseja mattoja. Ja olihan siellä ! Ei muuta kuin Askoon !
Tämä matto oli aika uusi tuote, oli tullut kauppaan noin kuukausi sitten.


Ja siinä se nyt sitten on, uusi matto ! Ehkei ihan vaaleeta mutta väriä ainakin. Ja on kevyt käsitellä.


Askosta löytyi myös eteisen matto ! Matot yhteensä alle 100 €, en olisi uskonut että pääsen niin edullisesti, minulla kun on vähän kallis maku, kaikki mihin tartun, ni on varmaan hinnakkaita !

Mutta tämä mummi on nyt erittäin tyytyväinen ! :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti